2018/19. 2. félév Tantárgyi megsegítés 1.

EFOP 3.1.8-17-2017-00197
A fejlesztés irányultsága a magyar nyelv és irodalom tárgyból történt.
Ebben a félévben nemcsak hagyományos módszerekkel történtek fejlesztési feladatok megoldásai, hanem digitális technika egyre bővebb alkalmazásával.
A kvíz feladatok megoldásai, illetve készítései jó fejlesztő hatással érvényesültek.
Az elsődleges cél a szövegértés fejlesztése, az értő olvasás, a helyesírás javítása és a szófaji ismeretek felelevenítése és elmélyítése volt.
A csoport folyamatosan növekvő szöveggel találkozott. A szakaszos feldolgozás mellett eltérő módszerek alkalmazását próbáltuk ki annak érdekében, hogy melyik tanuló melyik feldolgozási móddal lesz eredményesebb a szövegfeldolgozásban.
A helyesírás fejlesztése a szófaji ismeretek felelevenítése és rutinszerű alkalmazása párhuzamosan valósult meg. A gyerekek egyre kevesebb hibával, és egyre könnyedebben alkalmazták a szófajok szerinti beazonosítást. A másolás segítségével a koncentráció növelését, a figyelem egyre hosszabban fenntartható állapotát nyújtottuk.
